ناظر رد نکن تو دسته کیپاپ هست،تنک🌸-!
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ناظر رد نکن تو دسته کیپاپ هست،تنک🌸-!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نبایدسراسلاید³پارهمیشدم..
لنتییساعت⁴صبههه🗿😹
بلی میدونم😔خیلی بی رحمم دیه🌸
_لیا
چیسیفیت🦖🗿
😔🎈
_لیا
ههی جر🖤🎼
هیم. اصن فک کنم من و گایونگ خیلی کمیابیم😐💅🤣چون داریم میریم لندن🤺اصن کمیاب ترینا
لندن؟فک کنم فقط یدونه شما باشین😔
_لیا
نمدشایدم رفتن لندن😐💅
اره ولی دیه یکی دو نفر🐛نه صد نفر که🌸
_لیا
هیم. باو همه میرن فرانسه یااسپانیا😐
وای جرررر خوردم😹🌸
سراوناملتزمینوگاززدم...
هنوز این کمشه😔🌸
_لیا
++++
جرررر فک کنم من اولین کسی بودم قبل از کنسرته جین رفتم اسپانیا😹🗿💔
دیگه کره خالی شده بود(•-•)
دیقا،پرنده هم پر نمیزد فقط منو و جودی مونده بودیم با چند تا آیدل دیه🗿
_لیا
دقیقاا😹💔
به تست اخرم سر بزن کیوتی:)
پلیزبهتصتهبیومسربزنیدشخصیشده^^!-
سر زدم؟ یا نه؟
_لیا
کلمه گشنگ اینم بنده ترند کردم🗿🌸
اوه زیبا🌸🔦
_لیا
سم سممممم
مخصوصا اونی که املت میزnم سممممم
املت به کنار یکی میگفت درحال شیرتوت فرنگی نوشیدن باتون صحبت میکنم و کیک اسفنجی خامه ای هم میخورم(مدیونی فکر کنی داداشم بوده)😹
من نمیخندم🌚😹🌸
حقققق+++